Selepas mengumumkan pertunangan mereka, Risteena Munim dan Isa Khan semakin terbuka berkongsi kisah cinta mereka. Malah, Risteena menyifatkan dia wanita paling bertuah kerana dipertemukan dengan Isa Khan.

Tidak kisah dengan kritikan netizen mengenai hubungannya dengan tunang yang dianggap terlalu mesra, baru-baru ini Risteena dan Isa memuat naik video momen manis mereka sedang menari.


BACA: Risteena Tak Malu Tayang Kebahagiaan Dengan Tunang

Video tersebut memaparkan aksi Isa sedang mendukung Risteena sambil kedua-duanya saling bertentang mata. Menerusi perkongsiannya itu, Risteena sempat menitipkan pesanan selamat tinggal buat haters di luar sana.

Diruangan komen rata-rata netizen meminta pasangan ini agar segera berkahwin supaya mengelak daripada mengundang fitnah.

Dalam pada itu, netizen mengatakan sebelum berkahwin memang semuanya nampak manis dan adalah lebih indah jika sesebuah hubungan itu segera dihalalkan. Netizen turut mendoakan semoga pasangan ini masih kekal romantik meskipun selepas berkahwin.

Terdahulu, pasangan itu mengumumkan sudah pun mengikat tali pertunangan pada 23 November lalu ketika bercuti di Bali, Indonesia.