Penyanyi rap Caprice, antara selebriti yang peka dengan isu semasa dan sering kali mengeluarkan pendapat dan hujahnya menerusi video di Instagram. Boleh dikatakan ramai anak muda menjadikan Caprice sebagai sumber inspirasi dan idola.

Namun baru-baru ini, timbul satu isu yang tidak sedap didengar apabila netizen mendakwa Caprice tidak turun mengundi dan hanya cakap kosong di media sosialnya.


Berikutan itu, Caprice turut mengeluarkan beberapa kenyataan membidas tuduhan tersebut. Namun, kenyataan dari Caprice itu dilihat agak kasar.


 



Keadaan menjadi tegang apabila beberapa netizen mendakwa Caprice seolah-olah mengamalkan budaya buli siber, sedangkan dia antara selebriti yang terlibat dengan kempen memerangi gejala tersebut.

Rata-rata netizen dan peminat sudah mula tidak gemarkan caranya dan hilang hormat pada Caprice. Ada juga yang mula berhenti mengikutinya di media sosial.

Apa-apa pun, kita tunggu penjelasan dari Caprice. Pasti Caprice ada sebab dan alasan tersendiri mengapa dia memberikan komen sebegitu.