Hujung minggu lalu, beberapa keping gambar yang menunjukkan kemesraan Kamal Adli d& Emma Maembong tersebar di internet sekali gus menguatkan spekulasi yang mengatakan pasangan ini kini sedang bercinta. Bukan baru perkara ini dikatakan di media.

Bercakap kepada Utusan Malaysia, Kamal Adli menjelaskan yang hubungan beliau dengan Emma Meambong adalah sekadar rakan artis yang sama-sama mencari rezeki dalam bidang seni selain menganggap gadis itu sebagai baik dan selesa berkawan dengannya.


BACA: Bukti Jelas Kamal Adli, Emma Maembong Kini Bercinta?

“Kami baru sahaja saling mengenali, bukan hingga ke tahap bercinta, tidak seperti yang didakwa oleh para penulis blog. Kalau ada berita yang terbaharu, saya akan kongsikan tetapi tolong jangan hebohkan selagi ianya belum pasti”

“Saya lihat Emma seorang gadis dan rakan yang sangat baik. Malah yang lebih penting dia sangat penyabar orangnya. Mengenai jodoh pula, saya anggap itu semua sebagai ketentuan Tuhan. Saya manusia biasa dan tiada hak untuk menolak andai dijodohkan dengan dia,” ujarnya.

Dengan penjelasan Kamal Adli ini nampaknya bolehlah peminat hentikan semua spekulasi tentang hubungan dua pelakon popular ini tetapi jika ada jodoh, apa salahnya ‘kan? (rtky/m)