Adakah Johan As’ari menggunakan alasan restu keluarga semata mata mahu lari dari komitmen yang sudah di’janjikan buat Lana Nordin? Pendedahan dari salah seorang ahli keluarga beliau nampaknya seperti mengiyakan perkara ini.

BACA: Johan As’ari Tidak Pernah Anggap Lana Nordin Sebagai Kekasih, Hanya Kawan Biasa


Berita Harian melaporkan yang kakak kepada Johan As’ari, Farah Alya As’ari mendedahkan yang keluarga mereka tidak menentang hubungan dengan Lana Nordin tetapi menasihati pelakon itu untuk mengenali hati budi wanita itu sebelum berkahwin.

“Kami tidak halang Johan dan Lana bercinta. Cuma kami terkejut kerana dia membuat keputusan terburu-buru untuk berkahwin. Lagi pun kami belum pernah bertemu dengan Lana. Kalau boleh, perkenalkan teman wanitanya itu kepada keluarga sebelum dia buat apa-apa keputusan”

“Kami sekeluarga tidak pernah memberi tekanan atau memaksa Johan putuskan hubungan dengan Lana, dia sendiri yang membuat keputusan itu”

“Saya terkejut dengan keputusannya itu kerana Johan tidak pernah bercerita masalahnya. Setiap kali kami berhubung melalu khidmat mesej dalam group keluarga, Johan tidak pula bercakap mengenai Lana,” ujar kakak Johan As’ari itu. (rtky/m)


Well…