Seorang individu yang dikenali sebagai Zahar, tampil membuat permohonan maaf sacara terbuka kepada Misha Omar berhubung dengan kes fitnah menggunakan sihir ketika pertandingan AJL33 tempoh hari.

BACA: Dituduh Guna Sihir Menang AJL33, Misha Omar Lapor Polis


Individu berkenaan mengakui melakukan kesalahan tersebut kerana terlalu mengikut emosi apabila penyanyi kegemarannya tidak memenangi sebarang kategori dalam anugerah yang dipertandingkan itu.

“Saya sudah membuat kenyataan maaf secara terbuka di laman sosial atas kenyataan berunsur fitnah itu sehari sebelum sidang media yang dilakukan Misha Omar. Saya akui kesalahan itu dan menyesal dengan apa yang berlaku”

“Saya sudah menghubungi peguam Misha untuk permohonan maaf dan berjumpa dengannya secara peribadi. Sejujurnya saya berasa takut dan fikir macam-macam bila tahu kes menjadi besar. Saya fikir mana nak cari duit dan duduk di penjara jika didapati bersalah”

Individu yang yang juga peminat Siti Sarah memohon agar kesilapan yang dilakukannya itu tidak dikaitkan sama sekali dengan penyanyi itu. Bagaimanapun Zahar memberitahu video dan kenyataan itu sudah dipadam.


Manakala Misha pula dalam kenyataan lain meminta individu yang menuduhnya itu tampil bersemuka dengannya atau berdepan dengan undang-undang. Bagi Misha tuduhan itu mencalarkan reputasinya yang sudah 17 tahun dalam industri. (rtky/w)