fbpx

Gambar: Peminat Tegur Nora Danish Sambut Halloween, Ikut Budaya Barat

Selamat pagi Isnin kawan kawan rakan dunia pekerjaan sekalian. Bagaimana hujung minggu anda, ada yang menarik untuk di’kongsi? Nora Danish ada.

“Susah Hidup & Cari Kerja Sebagai OKU, Terjejas Pula Kerana Gerakan Boikot”

Baru-baru ini, Malaysia menyaksikan gelombang gerakan sosial di mana pengguna dan aktivis mendesak untuk memboikot produk yang berkaitan dengan Israel. Gerakan ini, terutamanya dipicu oleh konflik di Timur Tengah, telah menimbulkan perdebatan dan tindakan di...

Baca Lagi

Malam hujung minggu yang lalu, Nora Danish ada mengirimkan sekeping foto diri beliau di Facebook bersama seorang rakan yang tidak dapat di’kenalpasti.

Di’sertakan ucapan Happy Halloween dari Nora Danish, gambar ini menunjukkan beliau sedang bergembira menyambut Hari Halloween di’sebuah tempat yang menganjurkan acara bersempena sambutan tersebut.

Gambar kiriman Nora Danish ini langsung menjadi isu bualan para peminat di’ruangan komen yang rata rata kurang senang dengan tindakan Nora Danish menyambut perayaan dari Barat itu.

Kalau di’rujuk kepada sejarah, perayaan Halloween tidak ada berkaitan dengan mana mana agama di’atas dunia ini namun di’akui ia’nya dimulakan oleh orang orang Barat.

Bukan mahu membela Nora Danish atau menegakkan benang basah, namun tindakan Nora Danish menyambut Halloween untuk suka suka tiada masalah buat kami. Jangan terpesong akidah, sudah.