fbpx

Fazura: Melayu Suka Komen, Cerita Hal Orang Lain

Mana mungkin dapat menutup mulut orang ramai, lebih lebih lagi jika anda melakukan sesuatu yang tidak kena di mata mereka. Tanggapan sebegitu membuatkan Fazura menyifatkan segelintir masyarakat Melayu gemar untuk bercerita dan memberi komen.

Mantap! Kali Ini Siri HONOR 200: Flagship Estetik AI Lengkap Dengan Versi Pro Spesifikasi Flagship Lagi

Baru-baru ini Siri HONOR 200 telah dilancarkan secara rasmi, dan ini adalah kali pertama HONOR memperkenalkan versi Pro dalam siri N ke Malaysia. Jangan tak tahu, Siri HONOR 200 hadir dengan sistem tri-kamera 50MP standard, mod...

Baca Lagi

BACA: Fazura Tidak Tunduk Dengan Kritikan Peminat

“Saya sudah lama berada dalam industri dan saya sudah lali (dikritik). Memang hobi orang Melayu kita untuk bercerita dan memberi komen fasal orang lain. Sejujurnya, saya tidak peduli kata orang dan saya tetap akan menjadi diri saya dan terpulang kepada anda semua (untuk menilai),” jelasnya kepada mStar Online.

Mengakui sudah lali dengan kritikan dan juga cemuhan yang diterima sepanjang berada di dalam industri seni tanah air, baru baru Fazura sekali lagi menjadi mangsa kritikan warga laman sosial.

Video persembahannya pada konsert Grand Prix Malaysia Formula Satu (F1) awal Oktober lalu mendapat kecaman hebat kerana ada yang menyifatkan Fazura tidak layak untuk menjadi penyanyi namun kritikan negatif sedemikian membuatkan dia lebih bersemangat untuk berjaya. (rtky/s)