Baru saja reda kontroversi panas selepas membuat keputusan untuk tidak lagi mengenakan tudung selepas tiga tahun berhijab, nama Fathia Latiff sekali lagi menjadi bulan ramai apabila didakwa bersikap biadap dengan orang awam pula.

Menerusi laman Twitter, seorang netizen meluahkan rasa berang dengan Fathia yang dikatakan menghina bulu keningnya yang bersepah.


BACA: “Saya Minta Maaf, Saya Tahu Pakai Tudung Adalah Wajib”

Menurut gadis tersebut, Fathia mendekatinya untuk bertanyakan lokasi kedai di sebuah pusat membeli belah terkemuka ibu kota. Namun, tiada angin atau ribut, secara tiba-tiba pelakon itu mengkritik bentuk kening gadis tersebut.



Lebih mengejutkan, gadis itu mendakwa Fathia turut memarahi rakannya kerana tidak menegur keningnya bersepah. Kesal dengan sikap Fathia, gadis itu berkata bergelar selebriti tidak bermakna seseorang itu boleh sewenang-wenangnya bersikap kurang ajar dengan orang lain.

Perkongsian gadis itu tular dan turut mendapat perhatian Fathia yang memberikan respon berkenaan isu tersebut menerusi Insta Story. Fathia memberitahu dia tidak terkesan dengan isu berkenaan dan tidak peduli dengan kecaman netizen.