Baru-baru ini, hangat diperkatakan mengenai Nur Risteena apabila tunangnya, Isa Khan bimbang dan panik apabila dia hilang selama 30 minit. Bagaimanapun, Risteena tetap tenang meskipun ramai netizen mengecam perkongsiannya itu.

Perkara itu mendapat perhatian Bella Astillah yang kagum dengan cara Risteena berdepan dengan kecaman dan kritikan netizen. Malah, Bella berkata dia memahami apa yang dirasai oleh Risteena apabila dihentam teruk.


BACA: “Saya Tak Takut Dengan Perampas, Isa Bukan Mudah Dirampas”

Bella berkata, inilah lumrah sebagai selebriti apa yang dikongsikan pasti akan dipertikaikan dan tidak pernah memuaskan hati netizen. Kata Bella lagi, apa yang dimuat naik oleh selebriti ada sahaja tidak kena di mata netizen.

“Sebagai selebriti setiap posting kita akan dipertikaikan dan rakan-rakan media pick story untuk artikel mereka bukanlah kita ni yang call mereka dan bercerita minta cerita kita itu disebarkan. Jauh sekali.

“Bella suka sangat tengok orang yang tangani kecaman atau masalah dengan positif. Biarlah mereka terus mencaci kerana mereka tidak sedar akan putaran hidup yang seperti roda,” tulisnya.

“Allah swt lebih tahu niat awak, selagi awak, ibu bapa, adik beradik, pasangan awak gembira dah lebih dari cukup b.

“Ramai lagi sayangkan kita, hargai siapa yang menghargai kita. Awak seorang wanita cantik yang pernah saya temui,” katanya.

Terdahulu, Risteena menyelar netizen yang tidak berpuas hati dan bertindak mengecam perkongsiannya itu. Ujarnya, dia berhak berkongsikan apa sahaja di media sosialnya selagi tidak memburukkan orang lain.