Sejak minggu lalu, hangat diperkatan mengenai gosip konnnya Emma Maembong bakal mendirikan rumah tangga tahun ini. Tidak mengiyakan mahupun menidakkan, Emma berkata gosip bakal berkahwin itu adalah satu doa buat dirinya.

Sumber mengatakan bakal suami pelakon cantik itu bukan calang-calang orangnya dan merupakan seorang kerabat diraja dan bakal berkahwin pada Februari ini, namun tidak dapat didedahkan tarikh sebenar majlis tersebut.


BACA: Emma Maembong Bakal Kahwin Dengan Kerabat Diraja?

Terbaru menurut Miss K dari portal Astro Gempak, segala persiapan perkahwinan telah dibuat, termasuklah memberitahu tentang berita gembira itu kepada sahabat-sahabat terdekat. Malah, ruang masjid untuk majlis doa selamat dan tahlil juga sudah ditempah.

Menurut sumber, Emma dikatakan bakal berkahwin pada 22 Februari depan. Sumber turut mendedahkan, bakal suami Emma kacak orangnya, berwajah kacukan Chinese.

Jika perkhabaran ini benar, pasti ramai peminat Emma tidak sabar untuk melihat pelakon cantik itu naik pelamin dan ingin mengetahui siapakah jejaka yang berjaya mencuri hatinya.