Pertengahan tahun ini nama Shahz Jaszle menjadi bualan ramai selepas ditangkap khalwat dengan seorang gadis bernama Farah dan insiden ini menyebabkan pelakon popular ini putus tunang dengan Redzwani Puteri selepas keputusan dibuat keluarga.

BACA: Kronologi Kisah Tangkapan Khalwat Shahz Jaszle

Walaupun mendapat tentangan keluarga, nampaknya cinta pasangan Shahz Jaszle & Redzwani Puteri tetap kukuh sehingga sampai satu masa pelakon ini seakan nekad ingin kahwin lari jika keluarga masih tidak merestui hubungan mereka berdua.

Namun perkembangan terbaru melaporkan yang Shahz Jaszle kini bersyukur apabila keluarga Redzwani Puteri telah menerima kembali dirinya & kembali menaruh kepercayaan untuk menjalin hubungan dengan gadis itu.

“Saya faham situasi keluarga Redzwani yang mesti risau adakah saya layak untuk menjadi suami Redzwani selepas kontroversi tercetus. Dan ia semestinya mengambil masa yang lama untuk mereka percaya kepada saya.

“Tetapi, Alhamdulillah mereka sudah terima saya semula pada Hari Raya lalu dan hubungan saya dan Redzwani sendiri semakin kukuh. Syukur,” ujar Shahz Jaszle.

Pelakon ini menambah yang kontroversi ini sebenarnya tidak menganggu perjalanan kariernya ketika ini dan beliau sedang giat mengumpul duit untuk mengahwini Redzwani Puteri.