Beberapa hari lalu tular lagi satu cerita dimana timbul dakwaan mengatakan bahawa Emma Maembong dan Syed Abdullah sudah pun berkahwin, bagaimanapun Cacha Maembong tampil menafikan dakwaan tersebut.

Menurut adik kepada Emma Maembong itu, tuduhan tersebut tidak berasas sama sekali dan turut kecewa apabila ramai yang mempercayai dengan khabar angin tersebut sedangkan perkara itu tidak benar.


BACA: Emma Maembong, Syed Abdullah Didakwa Sudah Bernikah?

“Saya tidak mahu komen lebih lanjut sebab bukan membabitkan saya. Kalau saya komen lebih, bimbang ia boleh mengeruhkan keadaan.

“Jika melihat perkongsian individu itu, dia pun macam tak tahu kejadian itu betul atau tidak.

“Emma dan Syed memang tak pernah kahwin. Apa yang keluar itu tak betul. Sebagai adik saya pun sakit hati,” katanya kepada Harian Metro.


Dalam pada itu, Chacha memberitahu kakakya sudah berdepan dengan bermacam-macam gosip dan adalah lebih baik jika buat masa ini dia mendiamkan diri.

Terdahulu, tular khabar angin apabila ada individu mendedahkan bahawa pasangan itu didakwa sudah berkahwin. Individu itu turut mendakwa Syed Abdullah telah menunjukkan gambar pernikahan mereka berdua kepadanya.