Nama usahawan kosmetik Nur Sajat tidak perlu diperkenalkan lagi. Boleh dikatakan populariti Sajat mengalahkan selebriti. Apa saja yang dilakukannya pasti akan menjadi buah mulut orang ramai termasuklah cara pemakaiannya.

Umum mengetahui, sehingga ke hari ini masih ramai yang mempersoalkan status jantina Nur Sajat.  Bagaimanapun, gambar yang dimuat naik oleh Sajat baru-baru ini menjadi perhatian netizen yang mengatakan perutnya kelihatan sedikit buncit.


BACA: Sajat Dah Sediakan Kubur Sendiri, Mahu Bina Masjid

Rata-rata netizen bertanyakan di ruangan komen mengapa perut Sajat buncit dan ada yang mengatakan mungkin Sajat terlupa untuk memakai bengkung. Disebabkan ramai yang bertanya, Sajat membalas komen dengan menyatakan perut buncit adalah perkara normal bila datang bulan.

Seperti sudah dijangka, jawapan Sajat itu menimbulkan pelbagai reaksi daripada netizen yang seperti tidak berpuas hati dan mahu mengetahui lebih lanjut.  Tidak kurang juga, ada netizen tertanya-tanya adakah benar Sajat datang bulan.


Apa pun, hanya Tuhan sahaja yang tahu kebenarannya. Kalau datang bulan, mungkin betullah agaknya Sajat ini memang seorang wanita.  Lebih baik jika kita bersangka baik dan doakan yang baik-baik untuk Sajat.