Selamat mendirikan rumah tangga minggu lalu, Anis Al Idrus semalam telah memuat naik sekeping gambar seakan berkucupan dengan suaminya sambil berpelukan. Biarpun dikritik, Anis merasakan tindakannya itu tidak keterlaluan jika dibandingkan dengan artis lain yang berbuat lebih hebat dari itu.

“Saya rasa gaya sebegitu tidak keterlaluan kerana sebelum ini pun ada selebriti lain yang memuat naik gambar jauh lebih intim berbanding apa yang saya lakukan. Bagi saya, ia perkara biasa,” jelasnya kepada Projek MMO mengenai gambarnya yang dikritik ramai.

Gambar yang dimuat naik di Instagram itu telah menerima kritikan negatif dari peminat yang merasakan gambar intim seperti itu lebih baik disimpan sebagai koleksi peribadi sahaja. Malah ada juga yang berpendapat gambar seperti itu jauh tersasar dari adat orang Melayu yang sepatutnya lebih sopan.

Untuk pengetahuan pasangan ini telah selamat diijabkabulkan di Shah Alam minggu lalu selepas setahun mengenali hati budi masing-masing. Mungkin ada betulnya apa yang dikatakan peminat, berpada dalam berkongsi gambar di media sosial biarpun bergelar artis.

Apapun kami kongsikan beberapa gambar di sekitar majlis perkahwinan Anis dan suami, Aiman Rafzan yang berlangsung minggu lalu. Enjoice! (rtky/w)