Baru-baru ini hangat diperkatakan mengenai pelakon dan penerbit terkenal, Datuk Ziela Jalil yang mendedahkan sudah dua tahun berkahwin dan hidup bermadu. Namun, ada netizen mengecamnya serta mengatakan pelakon itu seorang perampas.

Tampil mempertahankan Ziela, anak tirinya yang dikenali sebagai Najwa meminta agar orang ramai menghentam ibu tirinya itu. Kata Najwa, dia dan adik beradik menyayangi Ziela seperti ibu kandung mereka.

BACA: Ziela Jalil Akui Hampir Dua Tahun Bermadu, Pilih ‘Datuk’ Sebagai Suami

“Kami baik-baik saja dengan mama Ziela, kami menyayangi seperti ibu kami sendiri. Berhenti bercakap mengenai rampas la apala.

“Perkahwinan mereka adalah rahmat bagi kami. Ibu saya baik-baik saja. Dan berhenti menyerang mama kerana dia bukan perampas,” tulisnya.

Dalam pada itu, Najwa turut meluahkan rasa syukur kerana dilimpahi dengan kasih sayang daripada dua orang wanita. Ujarnya, tiada salahnya untuk mereka berkongsi kasih sayang.

“Betul, anak mana yang suka ada dua ibu? Tetapi Alhamdulillah Tuhan mengurniakan saya dua orang ibu yang cantik dan saya diberkati kerana keberadaannya.

“Kami dalam keadaan baik. Tak salah untuk kita kongsi kasih sayang dengan sekarang ibu tunggal yang banyak memberi semangat dan kasih sayang terhadap ayak kami,” katanya.