fbpx

Adira Tak Menyesal Ikat Peranakan

Melakukan proses Bilateral Tubal Ligation (BTL) atau mengikat peranakan pada tahun lalu, penyanyi Adira Suhaimi berkata dia tidak menyesal membuat keputusan tersebut.

Mantap! Kali Ini Siri HONOR 200: Flagship Estetik AI Lengkap Dengan Versi Pro Spesifikasi Flagship Lagi

Baru-baru ini Siri HONOR 200 telah dilancarkan secara rasmi, dan ini adalah kali pertama HONOR memperkenalkan versi Pro dalam siri N ke Malaysia. Jangan tak tahu, Siri HONOR 200 hadir dengan sistem tri-kamera 50MP standard, mod...

Baca Lagi

Memetik mStar Online, Adira meluahkan rasa syukur dikurniakan dua anak lelaki dan dua perempuan serta mahu memberi fokus kepada empat anaknya yang sedang membesar.

BACA: Berpegangan Tangan Di Acara Fesyen, Adira & Datin Red Dipuji

“Saya memang rancang untuk mengandung sebelum umur 30 tahun. Syukur, Alhamdulillah saya sudah dikurniakan dua orang anak lelaki dan dua perempuan. Cukup setakat ini dan saya ikat.

“Saya tak mahu bila anak-anak dah besar nak ada adik baru lagi, biarlah mereka membesar bersama. Macam saya sendiri ada lapan adik-beradik dan umur masing-masing tak jauh beza,” katanya.

Dalam pada itu, Adira berkata keputusannya untuk ‘menutup kilang’ adalah atas nasihat doktor serta persetujuan suaminya, Datuk Red serta agak berisiko untuk dia hamil lagi.

“Kali terakhir saya hamil adalah pada usia 30 tahun. Tenaga krtika itu memang tak sama ketika berusia 20-an. Memang rasa berbeza dan penat.

“Apa pun, ia mungkin berlaku kepada saya dan tidak kepada orang lain. Saya pula melahirkan secara pembedahan sebelum ini jadi agak berisiko kalau hamil lagi,” katanya.

Adira dan Datuk Red bernikah di Songkhla pada 3 Disember 2015. Pasangan itu dikurniakan empat cahaya mata Anggrek, 6, Asan, 5, Anggun, 4, dan Ayub kini berusia 1 tahun.