fbpx

Nia Ramadhani Menangis Mohon Maaf Ambil Syabu

Baru-baru ini hangat diperkatakan mengenai selebriti terkenal Indonesia Nia Ramadhani bersama suaminya, Ardi Bakrie yang ditahan polis atas tuduhan penyalahgunaan dadah jenis syabu.

Malah, Nia juga mengakui sudah mengambil dadah sejak lima bulan lalu. Terbaru, Nia bersama suaminya tampil memohon maaf dalam sidang media di Balai Polis Metro Jakarta Pusat, semalam.

BACA: Nia Ramadhani, Suami Mengaku Ambil Syabu Sejak Lima Bulan Lalu

Dalam sidang media tersebut, Nia tertunduk dan menangis teresak-esak serta menyesal di atas perbuatannya itu. Malah, dia mengakui sepatutnya menjadi contoh baik memandangkan dia merupakan public figure.

“Dengan kerendahan hati saya memohon maaf perbuatan ini kepada semua pihak khususnya keluarga, sahabat yang sudah menaruh kepercayaan kepada saya.

“Saya Nia Ramadhani Bakrie mengaku bahawa apa yang saya lakukan tidak sepatutnya menjadi contoh yang baik kepada orang awam. Saya seharusnya memberikan contoh yang baik untuk anak dan orang-orang di sekeliling saya,” katanya.

Dalam pada itu, Nia turut memohon maaf kepada kedua ibu bapanya serta keluarganya dan berharap mendapat keampunan daripada Allah.

“Saya berharap melalui penyataan saya ini biasa dibukakan pintu maaf yang sebesarnya dari semua pihak terutama orang tua saya dan keluarga besar saya, terutama anak-anak saya, terutama pengampunan dari Allah,” katanya.