fbpx

“Orang Utara Macam Isteri Saya Memang Gurau Kasar”

Terbuka berkongsi gelagat mereka suami isteri yang bersahaja, mungkin ramai menganggap Syatilla Melvin keterlaluan bila bergurau. Tapi bagi Shaheizy Sam, menyifatkan ianya perkara biasa memandang isterinya berasal dari utara.

BACA: Peminat Geli Shaheizy Sam Tayang Dada, Perut Di IG

“Saya anggap ia perkara biasa kerana dia orang utara. Mereka adik-beradik kalau bergurau meang kasar sikit. Masa awal-awal kenal Tilla pun agak terkejut dengan gurauan dia. Tapi lama kelamaan dah jadi biasa, mereka memang begitu”

“Mungkin gurauan kasar itu dia belajar daripada saya juga. Kadang-kadang kita buat benda baik pun orang kecam. Dia tak perlu nak memikirkan tentang orang sangat sebab mereka semua ada pendapat cara pemikiran masing-masing”

Dalam masa sama, Sam juga menyangkal sama sekali dakwaan sesetengah netizen yang mendakwa tingkah laku isterinya yang kasar itu seterusnya memberikan imej buruk buat keluarganya sehingga perlu dikawal olehnya.

“Apapun kalau adik-beradik mereka sendiri faham dan menerima cara gurauan begitu, tiada apa yang patut dipersoalkan. Tiada apa yang saya perlu control. Saya tak rasa gurauan kasar mereka itu bawa imej buruk,” jelasnya.

Sebelum ini Syatilla pernah menimbulkan kontroversi apabila memuat naik gambar memegang buah dada adiknya berserta dengan kepsyen yang lucah. Pelbagai reaksi timbul melihatkan gurauan pelakon itu. (rtky/w)