fbpx

Menjelang hari raya yang bakal menjelma tidak lama lagi, mesti ramai antara kita yang pasang niat untuk bergaya dengan kereta baru atau pun memang perlukan kenderaan yang lebih besar untuk pulang berhari raya.

Tapi, bagaimana dengan kereta sekarang? Selalunya menjadi amalan ramai untuk tukar beli sahaja dengan kereta baru. Tapi, tahukah anda harga kereta anda selalunya akan mendapat 10% hingga 20% lebih rendah jika anda trade-in?


Kadangkala anda perlu keluarkan duit lebih untuk beli kereta baru, betul?

Haa, sebab itu perkhidmatan yang ditawarkan Carsome sangat menarik dan mudah. Kenderaan yang dijual menerusi Carsome biasanya akan menerima tawaran harga sehingga 20% lebih tinggi dari trade-in. Wow!

Carsome mampu memberikan harga yang lebih tinggi untuk kereta anda kerana mereka mengamalkan sistem bidaan dari pengedar kereta terpakai yang berminat di seluruh negara (nationwide bidding).

Ramai sebenarnya sudah menjual kenderaan mereka menerusi Carsome dan sangat berpuas hati dengan servis dan harga yang diterima.

Berdasarkan pengalaman mereka yang pernah berurusan dengan Carsome, segalanya memang mudah (hassle free) dan pantas. Tidak perlu lagi anda tunggu berminggu lamanya untuk kereta anda terjual dan terima duit.

Anda hanya perlu hantar maklumat kereta anda secara online & bawa kereta anda untuk dinilai secara PERCUMA di mana mana cawangan Carsome di seluruh Malaysia sebelum proses membida dijalankan kepada semua pembeli yang berminat di seluruh negara.

Oh ya, Carsome tidak akan mengenakan sebarang caj perkhidmatan di atas penjualan kereta anda jadi anda boleh simpan 100% hasil jualan kereta anda untuk kereta baru anda seterusnya.

Percaya atau tidak, semua proses di atas termasuk pertukaran nama boleh diselesaikan dalam masa 24 jam dan boleh dapat pembayaran dengan segera. Senang dan tidak memakan masa yang lama seperti cara menjual kereta lazimnya.

Setakat ini lebih 32,000 buah kereta sudah dijual kepada Carsome melibatkan lebih 856,000 bidaan dari 3,729 pengedar kenderaan terpakai di seluruh Malaysia, Thailand, Singapura & Indonesia. Nampak sangat yang Carsome ini memang satu platform yang dipercayai ramai.

Tunggu apa lagi? Jangan hanya pasang impian untuk miliki kereta baru, mulakan langkah untuk jual kereta anda sekarang di Carsome. Isikan maklumat kereta anda melalui borang khas di bawah ini dan mana tahu boleh bawa yang tersayang bercuti dengan kereta baru raya ini.

Maklumat lanjut di laman web rasmi Carsome.