fbpx

Hujung tahun begini, ramai sudah mula merancang cuti tahunan mereka setelah penat setahun bekerja. Ramai sebenarnya yang memilih untuk bercuti dalam dan luar negara untuk merehatkan badan dan minda yang kepenatan.

Tiket penerbangan sudah dibeli, bilik hotel sudah ditempah kini tiba masa anda untuk membeli belah barangan keperluan percutian yang dinanti-nantikan selama ini.

Universal Traveller sebuah jenama popular di Malaysia bakal menawarkan jualan online 11.11 yang terbesar selama lima hari bermula 10 November 2019 sehingga 14 November 2019 ini. Anda boleh berbelanja sakan untuk bagasi atau luggage dan juga jaket musim sejuk idaman anda.

Bersempena jualan online 11.11 ini, Universal Traveller tawarkan luggage serendah RM99 sahaja. Luggage URBANlite CONTI, LEDGE, RUBIK dan TRAPEZ bersaiz 20″ dengan tiga pilihan warna ini hanyar RM99 sepanjang jualan online 11.11 ini. Murah bukan?

Tidak cukup dengan satu luggage? Universal Traveller turut tawarkan dua URBANlite CONTI bersaiz 20″ pada harga lebih murah RM199 — 82% lebih murah dari harga asal. Tawaran ini hanya hadir setahun sekali yang mana anda tidak boleh lepaskan.

Jika anda perlukan dua luggage dengan saiz berbeza, Universal Traveller tawarkan URBANlite CONTI bersaiz 20″ dan 24″ pada harga hanya RM199 manakala kombinasi URBANlite CONTI bersaiz 20″ dan 28″ dijual pada harga murah hanya RM219.

Kedua dua pakej tawaran ini akan hadir dengan Luggage Strap, Combi Lock dan Luggage Tag secara PERCUMA dengan setiap pembelian. Sudahlah murah sehingga 84% OFF, ada pula hadiah percuma untuk anda bawa pulang.

Mahukan ketiga-tiga saiz luggage URBANlite CONTI? Tiada masalah, Universal Traveller tawarkan pakej luggage bersaiz 20″, 24″ dan 28″ pada harga hanya RM269 sahaja. Pembelian pakej tiga luggage ini akan disertama Waterproof Foldable Bag dan 2 Luggage Tag secara PERCUMA!

Universal Traveller turut menawarkan koleksi lain dari URBANlite seperti LEDGE Collection, TRAPEZ Collection dan RUBIK Collection bermula pada harga RM99 untuk semua saiz 20″, 24″ dan 28″.

Jika anda mencari jenama premium, Universal Traveller tawarkan promosi hebat untuk jenama Airways di mana anda akan terima 1 luggage secara PERCUMA dengan setiap pembelian luggage jenama Airways. Bukan itu sahaja, setiap pembelian juga layak untuk bawa pulang Waterproof Foldable Bag dan Luggage Tag secara PERCUMA!

Kepada anda yang merancang bercuti ke negara sejuk pada hujung tahun ini bersama yang tersayang, inilah masa untuk mencari jaket yang sepadan. Universal Traveller tawarkan 2 jaket musim sejuk pada harga RM299 sahaja.

Pelbagai jenis jaket musim sejuk yang anda boleh pilih sepanjang jualan online 11.11 Universal Traveller kali ini. Pilih sahaja mana yang anda minat, harganya kekal RM299 untuk dua pasang — satu untuk anda, satu untuk yang tersayang.

Universal Traveller turut tawarkan harga menarik untuk wanita, Ladies Padded Jacket yang mampu menahan sejuk sehingga suhu beku pada harga RM499 untuk dua pasang dan setiap pembelian akan disertakan scarf cantik secara PERCUMA!

Jika anda merancang untuk bercuti ke negara dengan suhu di bawah paras beku, Universal Traveller tawarkan thermal wear yang mampu tahan suhu sehingga -20 degree Celcius pada harga RM149 sepasang.

Bersedia untuk lebih penjimatan bersempena dengan jualan online 11.11 Universal Traveller ini? Jika anda mendaftar buat kali pertama di Universal Traveller, gunakan kod UTWEL20 untuk rebat segera bernilai RM20 untuk pembelian RM200 ke atas.

Anda juga boleh masukkan kod DOUB1111 untuk rebat segera bernilai RM11 untuk pembelian RM111 dan ke atas dan juga kod DOUB1150 untuk rebat segera RM50 untuk pembelian minima RM300 dan ke atas.

Sudahlah tawaran harga Universal Traveller paling murah ketika tempoh jualan ini, ada pula kod khas yang anda boleh gunakan untuk mengurangkan lagi harga pembelian anda. Memang berbaloi bak kata orang.

Bukan itu sahaja, anda berpeluang untuk menang hadiah hebat bernilai RM5,000 dengan pembelian minima RM299 di jualan online 11.11 Universal Traveller. Mungkin anda boleh bawa pulang lebih banyak kelengkapan bercuti dengan Universal Traveller.

Tunggu apa lagi, layari laman web rasmi Universal Traveller di universaltraveller.com dan mula berjimat dengan jualan online 11.11 Universal Traveller!