Tidak menang tangan menerima banyak tawaran berlakon, Redza Rosli bersyukur rezekinya mencurah-curah sepanjang tahun 2020. Redza berkata dia akan menggunakan peluang tersebut untuk meluaskan langkahnya dalam dunia lakonan.

BACA: Ayda Jebat Suka Kongkong Redza Rosli?


“Alhamdulillah, setakat ini kehadiran tahun 2020 memberikan saya rezeki yang tidak putus-putus. Awal tahun saya bermula dengan baik.

“Biarpun selepas itu semua berehat kerana Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), kini kerjaya seni kembali dan saya rancak mendapat pelbagai tawaran. Selepas ini pun sudah ada tawaran lain yang menanti, syukur Alhamdulillah,” katanya.

Ditanya mengenai soal peribadinya, Redza mendedahkan dirinya masih solo dan mengakui tidak minat untuk bercinta. Katanya lagi, bukan mudah untuk dirinya suka pada seseorang wanita.

“Saya sebenarnya tak minat sangat nak bercinta, sebab bukan senang saya nak suka terhadap seseorang perempuan. Saya tak kisah soal siapa jodoh di masa depan sebab itu semua ketentuan Allah.

“Saya lebih suka berkawan dulu. Belum sedia nak bercinta, kerana bagi saya seakan membuang masa untuk suai kenal. Maksud saya macam ‘malas’.

Redza berkata buat masa ini adalah lebih baik jika dia ‘bercinta’ dengan keluarga sendiri daripada bercinta dengan orang lain.