Sejak COVID-19 ‘datang’ ke negara kita ni, kami akui ramai yang terkesan terutamanya dari segi ekonomi.

Bukan sahaja dari segi pekerjaan, ramai yang diberhentikan kerja tapi perniagaan pun turut melalui benda sama. Peniaga kecil tak dapat nak beroperasi macam dulu balik. Terbantut!

Ye lah walaupun sekarang ni kerajaan dah longgarkan untuk bisnes-bisnes boleh kembali beroperasi tapi tak sama macam dulu dah. Untung pun bolehla cukup-cukup makan orang cakap. Pun tak apa, asalkan rezeki!

Dan dalam usaha untuk mencari sesuap nasi, kini ramai yang memulakan perniagaan gerai kecil-kecilan. Buka payung depan rumah pun dah dikira bersyukur, betul tak?

Me-O Nak ‘Payung!’ Anda

Me-O, jenama makanan kucing yang dikenali di Asia Tenggara antara yang mendengar rintihan anda yang sekarang ni mengalami kesusahan.

Dan apa yang paling gempak, Me-O nak ‘Payung!’ perniagaan anda. Fuh! Macam mana tu?

Payung Parasol dan Apron Percuma bakal diagihkan untuk peniaga kecil yang terpilih. Wah, Alhamdulilah! Untung betul peniaga-peniaga kecil yang terpilih tu nanti. Ringan sikit beban nak beli peralatan untuk mulakan bisnes kecil-kecilan ini kan.

Bagaimana Nak Mendapatkannya?

Kalau anda mahupun kenalan anda mempunyai perniagaan kecil, anda boleh mencalonkan diri atau kenalan di LINK INI.

Caranya mudah sangat gais, anda hanya perlu sertakan gambar hadapan dan papan tanda gerai, serta isi maklumat peribadi yang sah dengan lengkap.

Peniaga yang terpilih akan diumumkan di laman web Perfect Companion dan dihubungi dalam masa sebulan selepas tamat tempoh pencalonan.

Haa, amacam? Mudah jer. Anda daftar jer, mana tahu mungkin rezeki anda!

Beri Si Meowy Makanan Berkhasiat

Sambil-sambil anda mendaftarkan diri, kalau anda ada Si Meowy kat rumah tu, boleh juga beri kucing anda untuk cuba makanan kucing dari jenama Me-O ini.

Untuk info anda, Me-O mempunyai pelbagai jenis pilihan makanan kucing untuk Si Meowy seperti Makanan Kering, Makanan basah dan snek yang diperkaya dengan pelbagai sumber khasiat dan kebaikan.

Bagi anda yang berminat untuk mencuba produk Me-O untuk Si Meowy anda, ia boleh didapati di pasar raya, pasar
mini, kedai haiwan peliharaan terpilih berdekatan anda atau secara atas talian di kedai rasmi Me-O seperti:

1. www.pcmonlineshop.com
2. Lazada Official Store: https://bit.ly/3jl1RMv
3. Shopee Official Store: https://bit.ly/2WGKxsk

Ikuti Facebook Rasmi Me-O untuk lebih banyak info berkenaan makanan kucing Me-O dan aktiviti yang akan datang DI SINI.