Perkongsian usahawan dan selebriti media sosia iaitu Intan Salleh menjadi perhatian apabila memuat naik status di Insta Story meluahkan rasa terkilan pada seorang individu.

Menerusi perkongsiannya itu, Intan mendakwa individu tersebut masih sibu dengan halnya meskipun dia sudah berkahwin sejak setahun lalu.


BACA: Nampak Alat Ujian Kehamilan Atas Meja, Ramai Ucap Tahniah Pada Intan Salleh

Malah, Intan mendakwa individu tersebut bercerita mengenai dirinya pada pengikut serta rakan-rakannya. Intan juga bertanyakan apakah yang individu mahukan sebenarnya.

“Kau nak apa sebenarnya ek? Aku ada kacau hidup kau ke? Aku ada rampas apa-apa daripada kau ke? Aku amik tahu hidup kau ke? Aku tak pernah amik tahu hal kau dan apa aku buat tu urusan aku.


“Sekarang aku dah kahwin pun tak habis-habis sibuk hal aku. Eh malah kutuk pulak suami aku. Apa sebenarnya kau nak? Sebar aib aku? Kalau tu yang kau puas hati buat la.

“Macam la kau tak bercerita pasal aku dengan pengikut dan kawan kau.. puas? Tak puas lagi kan selagi aku tak duduk terjatuh, selagi orang tak tahu cerita aku.

“Dah 2023 takde modal lain ke? Aib aib aib. Bercakap macam sendiri takde aib. Cerita kau dari awal, apa kau buat semua tu.. aku tahu. Ada aku pernah ugut kau?,” tulisnya.

Dalam pada itu, Intan menjelaskan dia mempunyai sebab mengapa enggan memaafkan individu berkenaan kerana orang lain tidak tahu apa yang dihadapinya.

“Orang tanya aku kenapa tak maafkan? Sebab cerita disebalik tabir orang tak tahu apa aku hadap. Hal peribadi aku yang takde kena mengena pun dia sibukkan. Mengugut aku tak sudah-sudah.

“Selama ni bila aku nak menjawab, orang cakap dah tak payah layan. Tulis sikit pun aku yang kena balik. Apa je Intan ni boleh buat? Tak boleh buat apa tapi dorang seronok pumpang hal aku,” katanya.

Bagaimanapun, Intan enggan melayan isu tersebut kerana mahu menjaga kesihatan mentalnya apatah lagi sudah bertahun menghadap perkara tersebut.

Aku sendiri malas nak layan, nak jaga mental aku. Tapi aku dibuli dihina. Korang rasa mental aku macam mana? Berapa tahun la aku hadap. Orang kata cukup la benda dah lepas. Aku dah tapi mereka?,” tulisnya.

Terdahulu, Intan mendirikan rumah tangga  dengan jejaka pilihan hati, Mohd Aizam Yahya pada Disember 2021 dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki bernama Ayyaz yang kini berusia empat bulan.