Terdahulu, hubungan Intan Najuwa dan tunang Razrul Anwar Rusli dikatakan sedang dilandai badai apabila pelakon itu  dikatakan memadam foto dan unfollow tunangnya di Instagram.

Bagaimanapun, tunangnya menafikan dakwaan tersebut dan hubungan mereka masih baik seperti biasa. Sudah reda isu tersebut namun masih ada segelintir netizen cuba memporak-porandakan hubungan Intan bersama tunang.


BACA: Keluar Makan Bersama, Cinta Intan Najuwa & Tunang Masih Hangat

Menerusi Insta Story, Intan meluahkan rasa berang apabila netizen seolah mahu melaga-lagakan hubungannya dengan tunang. Malah, Intan turut meminta agar netizen berhenti menghantar mesej dan mengganggu tunangnya.

Intan berkata hubungannya dengan tunang baik-baik sahaja. Ujarnya lagi, sikap netizen sudah melampaui batas walaupun dia sudah memuat naik foto bersama tunangnya baru-baru ini. Kata Intan, tidak bermaksud dia mendiamkan diri pihak luar boleh berkata sesuka hati.

Terdahulu, foto mesra Intan dan Zul Ariffin mandi di laut hangat diperkatakan. Netizen menyifatkan aksi kedua pelakon itu keterlaluan lebih-lebih lagi dengan status Intan yang sudah pun bergelar tunangan orang.

Lebih mencetuskan kontrvoversi apabila pengarah drama tersebut, Osman Ali menegaskan aksi mesra dalam foto berkenaan tiada dalam drama.