Jika benar berita yang kami dapat melalui sumber ini, nampaknya besar sungguh dugaan Zizan Razak ketika ini, sudahlah baru sahaja putus cinta, kini khabarnya Ferrari miliknya pula terlibat di dalam kemalangan di Putrajaya.

UPDATE-1: Menurut laporan yang dikeluarkan oleh Mstar, pembantu peribadinya, Izwan mengesahkan perkara itu dan memberitahu Zizan, tidak mengalami sebarang kecederaan dan pihaknya masih belum membuat laporan polis berhubung insiden itu.


“Dia hanya terlanggar pembahagi jalan sedikit sahaja di bahagian depan kereta tersebut. Bagaimanapun tidak ada kerosakkan teruk dan Zizan juga berada dalam keadaan baik. Buat masa ini saya belum pasti sama ada Zizan mahu buat laporan polis atau tidak,” jelasnya.

Dalam pada itu Izwan menafikan gambar kemalangan kereta Ferrari seperti yang tersebar di laman-laman sosial adalah milik pelawak tersebut.

“Gambar-gambar yang tersebar tentang Ferrari kuning itu bukan milik Zizan. Selepas kecoh cerita kemalangan itu, banyak berita dan gambar palsu yang dikeluarkan,” katanya.