Genap setahun mendirikan rumah tangga kali kedua, penyanyi Datuk Nora Ariffin tidak berhasrat untuk menambah cahaya mata mata meskipun doktor memaklumkan dia masih boleh hamil lagi.

Menerusi satu perkongsian di Instagram, Nora berkata anak bongsunya juga tidak memberikan lampu hijau untuk dia menambah zuriat lagi.


BACA: Rakan Artis Makin Slim Lepas Potong Usus, Nora Ariffin Teringin Tapi Suami Tak Izin

Ujarnya, dia kini gembira dengan kehadiran anak-anak dan cucu serta mahu memberi fokus kepada amal ibadah serta kehidupan bersama suami tercinta.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DATUK NORA ARIFFIN (@itsnoraariffin)

“Doktor kata boleh tambah lagi… Putri (anaknya) kata, No no! Tak nak. Cukuplah bagi dekat orang muda sahaja. Lebih best main dengan anak-anak dan cucu. Usia 50-an lebih baik tambah amal ibadah, enjoy life, layan & support suami itu lebih baik,” kongsinya.


Nora mendirikan rumah tangga dengan suaminya, Dr Rushdi Ramli yang juga Pensyarah Kanan, Jabatan Fiqh dan Usul Universiti Malaya (UM) pada Disember 2021.

Terdahulu, Nora berkahwin dengan Allahyarham Johan Nawawi pada 1992 dan dikurniakan empat cahaya mata. Arwah suaminya meninggal dunia pada 24 Mac 2017 akibat serangan jantung