fbpx

Sebut sahaja perkataan sedap, pasti ramai yang terbayang makanan yang lazat dan menyelerakan bukan? Sekarang trend sebelum makan sahaja mesti snap gambar makanan yang terhidang depan mata. Itulah yang terjadi pada kami.

Di mana asal buka sahaja laman media sosial Instagram mahupun Facebook, kami terlihat beberapa keping gambar mengenai ‘benda’ ini. Boleh dikatakan setiap gambar yang dimuatnaik tu semuanya bersertakan caption dengan perkataan ‘sedap’.

Sudah semestinya kami pun terpengaruh untuk mencari makanan yang membanjiri laman media sosial ini. Bila ramai yang mengatakan ‘benda’ ini sedap, apa lagi kami pun tak sabar lah nak mencuba.

Bila dah borong banyak makanan sedap ni kami pun cuba rasa dan mula terpengaruh pula dengan Snek Ku Grain 5 ni. Sedap wey! Tak tipu.

Bukan sahaja sedap, tetapi ada pelbagai perisa dan bahan yang lazat dan sihat digunakan untuk Snek Ku Grain 5 ini.


Meskipun bersaiz kecil tapi nilai dalamannya sangat besar kerana ia terkandung oat, jagung, beras putih, beras merah dan juga brown rice. Jika nak dibandingkan dengan snek lain, ini yang terbaik untuk anda. Yang penting sedap!

Senang cerita makan Snek ku Grain 5 ni setiap hari pun tak apa. Sebab bahan-bahan yang digunakan semuanya berkhasiat dan yummy!

Yang paling best tu, snek ni hadir dalam 4 perisa. Ada perisa Green Peas, Spicy Paprika, Potato dan Tomato.

Nasihat kami, anda perlu cuba keempat-empat perisa ini sebab semuanya sedap dan kena dengan tekak orang Malaysia. Paling best kanak-kanak pun boleh makan tahu!

Lepas ini, kalau ada jamuan apa-apa, berkelah ke, boleh lah anda kenalkan Snek Ku Grain 5 kepada kawan-kawan. Memang wajib ada bila berkumpul ramai-ramai. Makan sambil bergosip. Opss!

Jadi apa tunggu lagi, jangan lupa terjah kedai runcit atau pasar raya berdekatan anda untuk cuba Snek Ku Grain 5 ini. Rugi kalau anda tak cuba tau Untuk maklumat lanjut layari Facebook Snekku.