Hafiz Suip Yakin Adira Mampu Hadapi Dugaan
Oleh RTKY Staff pada
13 July 2015, 9:07AM

Turut simpati dengan apa yang berlaku di atas hubungan Adira dan juga bekas kekasih, Hafiz Suip dalam masa yang sama yakin bahawa Adira dapat menempuhi dugaan tersebut selain terus fokus terhadap kerjaya.

BACA: Hafiz Suip: Dugaan Bertunang Lebih Besar Dari Bercinta

“Saya percaya dia seorang yang kuat dan tabah, Itu adalah dia yang saya kenali. Dia perlu tahu bahawa di belakangnya terdapat ramai orang yang tetap akan menyokongnya iaitu keluarga, teman-teman dan peminatnya”



“Saya tahu, mungkin berat untuk dia menanggung rasa di hati mengenai hubungannya dengan Shahrul yang tak kesampaian tetapi saya mahu dia tahu, jodoh itu adalah ketentuan Tuhan. “Kalau sudah jodoh juga tidak akan ke mana,” katanya di ruangan Pancaindera, Utusan Malaysia.

Selain itu, Hafiz menjelaskan bahawa dia tidak menyimpan sebarang dendam terhadap Adira malah dia sendiri mahu fokus terhadap kerjayanya.



“Tiada perasaan mahu menyimpan dendam jauh sekali untuk bermusuhan dengannya, sebab yang berlaku antara kami itu adalah hal lama dan sudah jadi kenangan,” kata Hafiz sambil menjelaskan bahawa tunangnya juga menanggap Adira sebagai rakan. (rtky/s)


Komen & Lain-lain
7 komen untuk “Hafiz Suip Yakin Adira Mampu Hadapi Dugaan
  1. bicara RM says:

    Pliss Next Gosip Che Ta & Zain !!! Persiapan raya… !! rindu dorang.. pliss..

    1. lim kit siang says:

      LU PILIH CINA SINGKIR NAJIB TIAP TIAP HALI GUA BAGI LU INFO CHE TA& ZAIN.GUA SUMPAH!!!

      1. zojie says:

        AKU PLAK RINDU CITE DIARI RAMADHAN RAFIQ.. DAH 7 TAHUN BERLALU..HRP TV3 KEMBALIKAN DRAMA TU SEQUEL TUK THN DEPAN..

  2. lim kit siang says:

    HAIYA..ADIRA MANA MANYAK CANTIK..MUKA PUTIH PUCAT MACAM HANTU CINA LOR.ELIZABETH TAN LAGI MANYAK CANTIK,MANYAK MERAH.OLANG OLANG MELAYU PILIH GUA,SATU MALAYSIA GUA BAWAK ITU AMOI CHINA DATANG SINI MALAYSIA.AMOI CHINA MANYAK MERAH MANYAK LEMBAB ITU KULIT.GUA SUMPAH!!!

    1. Amilin says:

      hahaha..lu nie terencat akal ke?
      hahaha…komen mcm bingai je…

    2. singkir Lim ks says:

      tolong keluar dari rotikaya.. menyemak betul lah lu..

  3. adira rupa kering says:

    kenalah ubah sikit paras rupa tu… jangan terlalu ketat di wajah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *