Satu Harga Tapi Makan Berganda Ganda
Oleh RTKY Staff pada
11 April 2017, 7:04PM

Inilah perkara yang paling seronok sekali bila KFC buat promosi terbaru. Nak tahu sebab apa? Sebab tawaran promosi yang ada payah betul nak tolak. Tengok saja harga, ajak kawan kawan, mesti jadi punya.

Malah tawaran terbaru KFC kali ini – Bucket Berganda – satu bucket untuk ayam dan satu bucket lagi untuk 6 Crispy Tenders yang lembut empuk, Smoky BBQ Winders yang diimport khas, 1 Cheezy Sos yang memang menjadi kegilaan ramai juga 3 gelas minuman berkarbonat yang menyegarkan anda.

Memang gila sebab anda boleh makan 5 ketul ayam dan juga 3 minuman hanya dengan RM37.90 — kalau tidak mampu habiskan seorang diri, set menarik ini mampu kenyangkan sehingga 4 orang yang sedang mengidam KFC. Boleh habis makan seorang ke agak-agak? Kalau tak boleh, kenalah ajak kawan-kawan!

Untung dan nikmat berganda-ganda bila dapatkan Bucket Berganda dan jika ada ingin menambah kemeriahan dengan menikmati KFC yang lebih banyak bersama rakan-rakan, anda boleh dapatkan kombo B (9 ketul ayam) atau nak lebih banyak lagi, kombo C (15 ketul ayam). Punyalah jimat tu kalau nak buat jamuan kecil kecilan atau pun makan dengan keluarga, bukan?

Jadi apa tunggu lagi, jangan lepaskan peluang anda untuk dapatkan Bucket Berganda di cawangan KFC yang terdekat dengan anda!




Komen & Lain-lain
7 komen untuk “Satu Harga Tapi Makan Berganda Ganda
  1. Tak beli kfc ayam xada duit laa..

  2. haha nak lawan iklan dgn ayam goreng Mcd nampak..pepepun ayam kepci tetap sedap lagi..

  3. brutal utara says:

    Ayam goreng byak minyak. Kolestrol. Mai pekena ayam golek ak. No minyak. Hahaha

  4. Kepci says:

    Kepci ni selalunya gambar je bukan main sedap… tapi bila beli tak sama ada yang kecut dan ada yang kecik cam hampeh. Tu pasal Kepci sekarang tak begitu popular. Kuat menipu!

  5. Bgambar yang berjaya makan ayam goreng dri ibu lpas la.. saya sakit perut skrg tadi tau.

  6. Sebb adik yg beli kat ayam kepci tiba2 bezanye ayam goreng kfc dulu..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *