“Jangan Bergantung Harap Sangat Pada Suami”
Oleh RTKY Editor pada
20 April 2017, 11:04AM

Tidak dinafikan kalau lihat perkongsian Anzalna Nasir dan suami memang terselah kebahagiaan mereka berdua. Namun bagi Anzalna, beliau enggan terlalu bergantung hidup kepada suaminya dan ingin mencari rezeki sendiri supaya tidak terkapai-kapai jika ditinggalkan suami kelak.

BACA: Anzalna Nasir Takut Tinggalkan Suami Di Rumah

“Lelaki boleh berubah tiba-tiba. Walaupun saya nampak Hanif sangat sempurna dan tidak buat masalah langsung. Saya seperti wanita terbahagia di dunia. Bagaimana jika suami kita meninggal dunia. Perlu ada duit dan harta sendiri seperti rumah dan kereta atas nama kita”



“Supaya, bila ditendang suami, kita ada tempat berteduh. Saya bekerja untuk duit saya membeli belah. Tidaklah suami kata saya hanya goyang kaki sahaja. Perkahwinan kami masih awal. Dalam masa setahun ini pun rasa tidak puas bersama suami,” jelasnya kepada Projek MMO.

Sebelum ini dek kerana kerap berkongsi detik kebahagiannya bersama suami di laman sosial, Anzalna didakwa seolah-olah terlalu menunjuk-nunjuk. Namun pelakon itu menjelaskan tiada niat untuk dirinya berlagak kepada peminat, hanya ingin menjadikan ia inspirasi buat pasangan lain. (rkty/w)



SUMBER
Projek MMO

Komen & Lain-lain
44 komen untuk ““Jangan Bergantung Harap Sangat Pada Suami”
  1. Semoga dapat anak anzalna harapan..

  2. Kakak eleena nak rasa menangis melihat anzalna mesti menjaga kat suami lelki al-quran ok.. semua baby lelaki sbelum tinggi dpn 2018?

    1. LALA says:

      apa ko merepek

    2. brutal utara says:

      Translate dr kamus mna la ko niii..

    3. roti 1 says:

      Dah nma pun suami mestilah lelaki. Rsanya apa yg [email protected] situasi dekat umah dia dia msukkn dlam komen ni kot huhu

  3. Saya tak mahu cakap awak merepek..pergilh dia mnjaga kat suami llki doa kn.

  4. sally says:

    semoga dapat zuriat cepat..can join the cutes babies …..#fauziahghous #scha #keknis #ddanielle & lain lain….

  5. Ayam says:

    Ini dikata gossip? Next

  6. Semoga berbahagia awak dapat zuriat fitnah…join skrg please lh.

  7. Maafkan awak semua lelaki kalau terus makan dan tak pergi kat tandas tak sabar aje…

  8. kamal daud says:

    gantung kat teloq tu kena tendanf babe!!

  9. Saya pun tak tahu apa yang berlaku semua lelaki tak lapar makan tau..

    1. brutal utara says:

      Jom dating laa.. jomm..

  10. kamal says:

    elehh…ayat tu…x kisah la ko menunjuk ke x yg pasti ko berlakon x best la..ketara sgt dibuat2.. pendek kata xda bakat lngsung !

  11. Papa ricky lelaki masih tak lapar makan dan xpergi ke tandas xsabar je,,

  12. Knapa x kisah ke berlakon bagaimana terus makan dia senang saja,, nanti kalau langsng di mana tahu gagal..

  13. biru says:

    Dh nak kena tendang la tu..kias cakap..sampai dh masanya kena penalti terus jd mcm anak chef masak memasak tu hahahaha..citer dh semcm

  14. Ervina adik yang lahir anak muhd firas ikram umur 3 thun sebelum tinggi tak dpan 2018..tunggu dan melihat itu.

  15. Anzalna dah tak sabar nmpk kat suami llki pergilh makan mau. Takut nmpk semua lelki ke…sedih?

  16. Artisperluadaphd says:

    Lahir2 dah kaya mmg lah kau boleh sembang pas tu suami kau pulak…bisness apa x tau lah…my be keturunan bugisan kaya mcm apa tah…. klu kau kurang harta mmg suami lah tempat bergantung…statement mcm apa ntah…ter calar habis suri lisa rumah tangga ngan statement x sekolah kau ni…bkn semua perempuan nk hidup atas duit suami….sel2 otak terlebih berhubung jd mcm ni lah….

    1. brutal utara says:

      Minum susu byak nieee…..hikhiks

  17. Muhammad.Alit says:

    Betul kata Kak Anzalna itu.Seseorang isteri itu.Janganlah hanya bergantung ataupun menyerahkan tanggung jawab kepada suami sahaja.Tetapi di antara suami dan isteri itu,Kedua-duanya haruslah saling sikap tolong-menolong dan bantu-membantu.Barulah adil.

  18. Muhammad.Alit says:

    Betul kata Kak Anzalna itu.Seseorang isteri itu.Janganlah hanya bergantung ataupun menyerahkan tanggung jawab kepada suami sahaja.Tetapi di antara suami dan isteri itu,Kedua-duanya haruslah saling mengamalkan sikap tolong-menolong dan bantu-membantu.BERAT SAMA DI PIKUL,RINGAN SAMA DI JINJING.

  19. Muhammad.Alit says:

    Yang wajib bekerja di dalam rumah,Ialah ISTERI.Sebab.Isteri itu adalah merupakan seorang suri rumah.Manakala suami pula harus mencari wang dengan cara melakukan kerja yang halal.

  20. Ervina adik beradik yg lahir anak firas sebb adik pulang bekerja kat kota kinabalu mncari duit iya…

  21. Penonton dah hbis lepas tidur dulu la.. selamat semalam tidur dah lewat hehe. Bye!!!

    1. brutal utara says:

      Bagus susunan ayat ko. Sampai ak pening kpla bru paham..

  22. blackpink says:

    wow dah get ready bila kne tendang..ckp bhgia? awat ragu plk dgn suami..

  23. brutal utara says:

    Ready.. lelaki skrg kn byak yg baik² belako

  24. Kalau awak lelaki yg terbaik semua berusaha saja,,

  25. Saya membisu pandai susuan ayat kalau bernafas bagi ko pening kpla mesti sihat laa…

  26. Saya merayu menjadi panggil kak anzala dan suami llki yg sebelum tandas

  27. Sakit perut sekarang tau..

  28. Muhammad.Alit says:

    Sakit perut boleh di ubati.Sakit hati hidup merana sampai ke mati.

  29. Sakit perut dah sembuh tak biasa makan ubat biar lh..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *