Oleh RotiKaya Staff pada
16 February 2012, 2:02AM

Kalau sekali sebut, pasti’nya nama Melia Aimelia tidak tersimpan dalam memori indah anda semua, tetapi jika kami sebut judul filem lakonan beliau. Aha!

Semalam kami ada dedahkan satu gossip yang mengatakan kami ada terima beberapa screenshot dari sebuah video separa lucah yang di’dakwa di’lakonkan oleh Melia Aimelia sendiri.

Lewat hari ini, kami berjaya terima video penuh berdurasi hampir 30 saat itu yang memaparkan aksi solo individu yang di’dakwa Melia Aimelia — heroin filem Karipap Karipap Cinta. Hmm.

Tidak akan kami siarkan video penuh individu tersebut tetapi di’bawah kami sertakan dua screenshot ‘manja’ dari video tersebut sebagai perbandingan buat Melia Aimelia yang di’dakwa terlibat secara langsung. 

Anda nilaikan sendiri jika benar individu dalam screenshot di’atas adalah Melia Aimelia atau hanya sekadar pelanduk dua serupa yang sememangnya sering terjadi kepada selebriti Malaysia.

Namun, jika benar video ini memang hasil lakonan Melia Aimelia, ada individu yang perlu menjawab soalan bertubi tubi dari media dan juga para peminat.


Komen & Lain-lain

Ada komen? Tinggalkan di'sini ...