Ella Akui Pernah Menjalani Rawatan Kesuburan
Oleh RTKY Staff pada
19 May 2015, 9:05AM

Melalui sisipan BiPop Ahad lalu, penyanyi Ella mengakui dirinya pernah menjalani rawatan kesuburan selain percaya rezeki untuk menerima cahaya mata pasti akan hadir juga selagi tidak putus asa berikhtiar.

BACA: Ella Simpan Hasrat Menimang Cahaya Mata Sendiri

“Seperti pasangan lain yang sudah berumahtangga, kami juga melakukan beberapa ikhtiar namun rezeki kami masih belum menyebelahi. Kami pernah menjalani rawatan (kesuburan) secara klinikal, namun selebihnya saya dan suami berserah pada Allah”



“Siapa yang tidak ingin cahaya mata sebagai penyambung zuriat? Tambahan pula kami datang daripada keluarga yang besar,” kata Ella yang terbuka berbicara mengenai perkara yang boleh dianggap sensitif bagi sesetengah pihak.

Sementara itu, melalui mStar Online, penyanyi ini memberitahu dia juga mengamalkan pemakanan sunnah selain mengikut saranan doktor yang turut memberikan informasi mengenai makanan yang sesuai untuk diamalkan. (rtky/s)



SUMBER: Berita Harian / mStar Online


Komen & Lain-lain
23 komen untuk “Ella Akui Pernah Menjalani Rawatan Kesuburan
  1. bicara RM says:

    rindu che ta ngan zain.. plizz next gosip.. hrp dh blik dr london..

  2. Siti Ning Baizura binti Abdullah.. says:

    insyaAllah Ella.. 50 pn blh lg lau nk beranak. gud luck

  3. noni says:

    tiada yg mustahil ella oii.. usaha tangga kejayaan..

  4. puan sahiba says:

    sepupu akak pn beranak di usia 47 thn.. cuma tu la segan sikit tp dah Allah nk bagi rezeki time tu bersyukurlah

  5. ifeelyou says:

    samalah,. sepupu da kawin 17 tahun takda anak. tup tup dapat rezeki Tuhan kasi anak kembar terus. Doa banyak2. To dato CT pun.

  6. Takpe masih peluang lagi tu. Buat selalu hihi…ni meh tengok sejarah ‘selfie’..

  7. qwen says:

    tak payahlah menaruh harapan Ella.. umur u pun dah 49. lebih baiklah u ambil anak angkat..itupun kalau u ‘mampu’ nak jaga anak.
    Si suami kalau istri tak mampu mengandung beranak..silalah buka cwgan cam si asraf tu. kalau tidak kempunan tak dpt anak.

  8. jue says:

    Laki dia ni tak rimas ke ngan ella ni. Gedik ngan manja terlebih. Aku yg tgk kat tv pun geli gelemen..terlentok lentok

    1. cik kemut says:

      da ada mintak duit ko ke

    2. lantak pi la dia nak menggedik melentik dgn suami dia. bukan nya laki org, laki dia juga. yg hang sebuk2 pesapa? awat? hang lyn laki hang kayu ka?

  9. ben says:

    makkk oiii ella dah 49. huhhh mmg susahlah nak peknen..hampir 0%. tapi mane ler tau kalau cube.. kalau suami cube bykkkk kali pun susah juga..sebab bini dia dh umo 40+++

    1. harun says:

      kun fayakun… tiada yg mustahil jika Allah berkehendak.. jgn berckp seolah2 menidakkan kuasa Allah… baik doakan yg elok2 je.. takut jg nti Allah bg ujian yg sama utk kamu esok2 nti?

  10. Orbit says:

    Belajar goyang gerudi la Ella oiii…

  11. Perihatin says:

    In sha Allah semuanya boleh jika ada izinNya.

  12. zonnalynnvye L.Anthony says:

    Moga did murahkn rezeki utk menimang cahayamata kak ella.x mustahil…:-)

  13. semoga usaha ella terhasil says:

    ada rezeki lah tu tak lama lagi. Ada orang lepas 50 tahun masih lagi boleh beranak. Mungkin kena amal perubatan heomopati atau cara pengambilan makanan herba orang2 turkey.

  14. noona vess says:

    setiap manusia allah akn bg sme adil rezeki nya ..insykallah cube lg .. usaha tangga kejayaan ella ..

  15. Jojo says:

    Trying to get pregnant at 49? Good Luck.

  16. Mak Non says:

    Mak Non doakan Ella cepat dapat baby. Insha Allah sentiasa berdoa dan terus berusaha!

  17. lantak pi la dia nak menggedik melentik gn laki dia, bukan nya laki org lain. dpt dosa ka dia lagu tu? hang ni yg dpt dosa sebuk mengata org itu ini. awat? hang layan laki hang lagu mana? kayu ka?

  18. Aida says:

    Salam..bukan nak bagi komen kecewa…tapi susahlah nak dapat baby masa usia ni..Faham
    perasaan Ella…Tulah..kekadang…tak paham kenapalah dulu memileh sangat …??sampai dah tua baru teringat nak kahwin dan punya anak…semua tu dah terlambat..Bagi peringatan buat yang lain..tak payahlah nak enjoy atau demanding sangat bila dah ada nama..kena plan masa depan baik baik …duit..nama tak kan sampai kemana…bila masa dah berlalu..kita tak akan dapat mengejar kembali…bayangkan klau ada anak …Ella dah 60…anak baru 10 tahun?? kesian kan!!

  19. Aishah Jasmi says:

    Xad yg mustahil….insyallah ad nti 2…

  20. Cpns says:

    Klu dah menopause… Nak mengandung apernya cik kak oii…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *