Diana Danielle Kongsi Gambar Nur Aurora Di Instagram
Oleh RTKY Staff pada
19 December 2015, 8:12PM

Comel sungguh hasil fotografi anak kedua kepada pasangan suami isteri Diana Danielle dan juga Farid Kamil ini iaitu Nur Aurora. Fotografi bertemakan animasi Snow White itu juga turut melibatkan anak pertama mereka, Muhammad. Comel!

BACA: Nur Aurora Nama Anak Kedua Diana Danielle, Farid Kamil

8- Diana Danielle Kongsi Gambar Nur Aurora Di Instagram - ROTIKAYA



“Assalamualaikum, Hello everyone! Let me introduce to you my lovely little daughter… Happy One Month old my darling Nur Aurora! You are our biggest blessing along with your brother Muhammad. I’m very lucky to have such a calm and happy baby. Syukur Ya Allah for my little family,” jelas Diana di Instagram.

Rupa-rupanya sudah sebulan umur Aurora. Pantas masa berlalu. Selain itu, sebelum ini Diana pernah menyatakan bahawa dia mahu berpantang secara tradisional setelah mengetahui tentang kebaikan perkara berkenaan.



Kami kongsikan beberapa keping gambar hasil sesi fotografi bersama Camora Arts yang dikongsikan oleh Diana di Instagram. Enjoice!


Komen & Lain-lain
12 komen untuk “Diana Danielle Kongsi Gambar Nur Aurora Di Instagram
  1. hmmmmmm says:

    Alhamdulillah…smga membesar dgn baik n jd anak solehah ye…(“,)

    1. Small town says:

      @shafawati Attention seeker

  2. Pu3 says:

    Comel nya and DD dan FK. Aisyaah dah ada persaingan..!!

  3. Umi Kalsum says:

    Comelnya bby diana.

  4. Suhadatul Aisya says:

    Alhamdulilah comel

    1. Azmi sami says:

      Aku ingin memiliki cucu secomel ini.adakah aku mampu kerana muka dan akhlakku cukup hodoh,isteri lebih menjijikkan..anak2 pula tidak menurut kata.walaupun telah ku hantar ke sekolah agama tetapi akhlak mereka lebih dari yahudi.adakah aku mampu?rupaku hodoh takkan ank dan cucu comel..oh tidak..

  5. suara serak says:

    hahaha

  6. Bkn hal aku says:

    Doa..in sha allah en azmi..amin.

  7. haha says:

    semua gambar titun…comel

  8. Huda says:

    So cutee…masyallah

  9. aku benci keadaan ini says:

    nampak gaya seperti ada cubaan sesetengah pihak yg cuba nak api apikan sentimen permauman sekarang ini

    tahun ini sahaja sudah 2 kali berlaku pergaduhan antara cina dan melayu

    apa yg dah jadi dgn malaysia sekarang ini?

    kenapa asyik melayu bergaduh dgn cina sejak dua menjak ini?

    ingat lagikah kita dgn 13 mei? apa yg berlaku ketika itu dan siapa perdana menteri ketika itu?

    ya bapak najib lah perdana menteri ketika itu

    kenapa pada era pemerintahan anaknya iaitu si najib najis perkara yg hampir sama berulang

    bait bait 13 mei itu sudah kelihatan

    kenapa sekarang…

    apa kah persamaannya ketika ini dgn era pemerintahan bapak najib?

    persamaannya adalah parti umno tidak kuat

    semasa era pemerintahan bapak najib pulau pinang jatuh kepada pembangkang dan selepas itulah 13 mei terjadi

    jadi nampak sgt disitu

    ada pihak yg merancang semua ini

    aku yakin ini semua kerja parti um no untuk mencetuskan kekecohan kaum supaya kaum melayu kembali menyokongnya dan supaya org melayu membenci org cina

    cuba tanya siapa di sebalik baju merah… jawapannya jelas lagi jelas ia adalah org umno

    siapa ali tinju?

    dia adalah ahli baju merah

    kenapa najib dan umno sokong perhimpunan baju merah

    jawapannya kerana meraka sememangnya adalah umno

    umno memang ci la ke!!!!

  10. insan yg berfikir says:

    tetiba otakku berkata

    apa ka hal banyak sangat kucing liar di di mana mana sahaja seluruh malaysia ni

    baik di pasar tepi kedai makan tepi kedai runcit pasaraya… mesti akan ternampak kucing liar

    dah la suka berak merata rata

    kenapa tak ditangkap

    apa kah susah sgt nak menangkap kucing liar?

    caranya mudah sgt hanya perlu beli perangkap tukis yg bersaiz besar

    ada sahaja di jual dimana mana…

    sekali letak ikan pasti akan tertangkap punay seekor kucing

    kucing bukan lah haiwan bijak seperti tikus.. kucing lebih bodo

    jadi setelah ditangkap persoalan yg selalu diajukan macam mana nak lupuskan

    susah sangatkah? tak adakah otak org2 yg berkerja di dalam bidang ini?

    adakah org yg berkerja dlm bidang ini bodoh seperti lembu

    caranya mudah sahaja… tak perlu dibunuh tak perlu bagi makan racun

    hanya perlu lepaskan semula kucing2 tersebut di dalam hutan

    negara kita dikurnaikan hutan yg tebal

    hutan itulah habitat asal mahluk yg bernama kucing

    lepas kan sahaj di hutan

    masukkan beribu kucing2 yg ditangkap itu ke dalam lori dan hantarlah ke mana2 hutan simpan

    sewalah lori ayam ke lori itik ka …lori babi pun boleh

    langkah itu lebih mulia daripada kucing2 itu terus dilupuskan yakni dibunuh

    biarlah mereka hidup dihutan… biarkan lah mereka kembali ke habitat asal mereka

    bukankah ini satu idea yg bijak……

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *