Diana Danielle Didik Anak Betapa Sukar Cari Rezeki
Oleh RTKY Staff pada
21 April 2017, 10:04AM

Terlibat dalam salah satu penggambaran iklan baru baru ini, pelakon Diana Danielle sendiri tidak sangka bahawa putera sulungnya, Muhammad berbakat dalam bidang lakonan.

BACA: Diana Danielle Nafi Mengandung Anak Ketiga

“Dia melakukannya dengan baik sekali, dan dalam kempen tersebut ada dialog. Dia ada bakat tapi tidak berminat sebenarnya, dan tidak suka ambil gambar dia sangat rimas. Kalau penggambaran dilakukan dalam sehari tidak mengapa, kalau 7 ke 8 hari dia tak suka,” katanya.



Tamban Diana, dia turut mendidik anak-anaknya tentang bagaimana susahnya untuk bekerja dan mencari rezeki untuk keluarga dengan niat untuk memberikan motivasi kepada mereka supaya berusaha untuk berjaya dalam hidup.

“Saya memang tekankan keseriusan apabila ‘membuat duit’ dan bagaimana menyimpan duit dan seterusnya mengajar anak untuk mengawal kewangan serta menyedarkan mereka akan hal tersebut dari awal”



“Bila dapat pekerjaan saya memang serius dan sangat garang bila di set,” jelasnya yang turut tidak menghalang anak-anaknya itu untuk terlibat dalam bidang seni. (rtky/h) (rtky/s)


Komen & Lain-lain
15 komen untuk “Diana Danielle Didik Anak Betapa Sukar Cari Rezeki
  1. Masita says:

    didik la anak jadi pelacur.. kan senang….

    1. brutal utara says:

      Jahat punya statmen..haha

    2. LALA says:

      bangang

    3. Fitrina says:

      Semoga doa kau pada diana terkena pada anak kau sendiri. Ajarla anak kau juga jadi pelacur alang2 dah doakan org mcm tu. Kau tak sedar apa kau cakap akan balik pada kau.

    4. zeetajones says:

      Astaghfirullah..nanti dkt akhirat kata2 ni dipersoalkan balik..dan juga kena cari si DD ni utk minta maaf

  2. Saya tak suka jadi jahat tapi suka baik saja,

  3. Diana tolong menjaga kat suami farid dan anak lelki msti ayat insyallah..

  4. nun says:

    jika anak ada bakat berlakon, itu satu anugerah tuhan kpd nya. Sebagai ibu bapa, beri aje galakan kpd nya supaya dapat mencari rezeki bersama. Dalam apa jua bidang pun, jika nak berjaya, mesti ada minat yg mendalam dan di iringi dengan disiplin diri yg tinggi.

  5. Harapan kau akan melihat semua lelki dunia tapi anak dah jadi besar xsabar saja.. my family anak yg sbelum xtinggi.

  6. datan says:

    satu nasihat yang baik untuk anak anak. Teruskan

  7. Baiklah saya boleh cakap bahasa bnyak nasihat pada anak dapat tahu bagus ok..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *