“Anak Saya Dah Mahukan Adik Baru”
Oleh RTKY Editor pada
02 April 2017, 3:04PM

Menyambut ulangtahun kelahiran anak perempuannya, Engku Aleesya baru-baru ini, Erra Fazira akui sebagaimana anaknya kini kian membesar dan memahami situasinya dan bekas suami, Engku Emran, beliau sering ditanya mengenai pengganti hidupnya. Malah anaknya juga pernah beberapa kali mengajukan keinginannya untuk mendapat adik baru.

BACA: Erra Fazira Buat Kejutan Untuk Shahir Di Instagram

“Saya hanya memberitahu Aleesya dia perlu menunggu kerana jika bukan saya, mungkin ayahnya yang akan menjadikan keinginannya itu sebagai realiti. Saya langsung tidak tertekan kerana memahami mungkin Aleesya kesunyian tanpa teman untuk bermain”



“Terasa pantas masa berlalu, Aleesya kini sudah berusia lapan tahun. Banyak perbezaan yang saya lihat dalam dirinya dan paling penting, Aleesya membesar seiring usia. Alhamdulillah, Aleeysa tidak merasai kekurangan, malah mengerti situasi ibu dan bapanya yang tidak lagi hidup bersama,” katanya kepada Berita Harian Plus mengenai perkara itu.

Selepas berakhirnya perkahwinan diantara Erra dan bekas suami pada 2014 lalu, hangat diperkatakan pula gosip diantara beliau dan penyanyi, Shahir AF. Biarpun tidak mendedahkan terlalu banyak mengenai gosip itu, Erra tidak mula melatah dan memilih untuk berdiam diri.

Apapun baru-baru ini Erra telah mengadakan majlis sambutan ulangtahun kelahiran Aleeysa yang ke 8 tahun. Majlis yang cukup meriah itu turut dihadiri beberapa selebriti seperti Yana Samsudin dan suami, Zahida Rafik, Ummi Aida dan juga Engku Emran. Dengan ini kami kongsikan beberapa gambar sambutan hari jadi Aleesya. Enjoice! (rtky/w)


Komen & Lain-lain
17 komen untuk ““Anak Saya Dah Mahukan Adik Baru”
        1. Cantik nora ni. nampak macam masih remaja.. ok la tu ada adik baru

  1. lovin says:

    nak bagi hint can rita..nora.. juga la tu…semua kata nak ada adik..
    Puan erra, hargailah lelaki yg menjaga dan memberi kasih sayang kat alesya tu. bukan sibuk nak cari laki baru. udah-udah ler dengan hidup glam ko tu. kompom ko dah glam. tp anak ko tu sayang kat ayah dia. jgn ego sangat.

  2. lovin says:

    bila tengok anak iras wajah ayah n ibunya, ibubapa tak rasa bersalah kat anak2 ker?
    udah-udahla…lupakan kisah lama.
    ciptala bahagia.
    demi anak.

  3. Natika mohd yunos says:

    Demi anak…buat la yg terbaek…jgn fikir diri sendiri

    1. man lan says:

      begitu

  4. Anna says:

    Zaman kegemilangan Erra dah berakhir. Fazura coming soon..

  5. uhu says:

    ambik anak angkat aje , tak perlu kawin lagi. Atau pun berbalik kpd bekas suami.

  6. saya ok says:

    korang cakap macam senang jer…semua penceraian x sama..ade yg blh rujuk balik..ada yg blh baik tp x blh rujuk..blh hdp sebagai kawan..yg pntg ikatan anak ngn mak ayah masih tak putus..kita x tau apa yg berlaku..biar dioarg hdp ngn aman wlpn skrg x bersama..ataupon mngkn dioarg akn bersatu..masa jer blm tentu..jgn memandai2..kena batang hidung sndri baru tau..sekurang2 nya dia x jaja sgt kisah rumahtangga dia kt media..dari dia bercerai ngn yusri dlu..x tau punca nya apa..lbh baik korg x tau..lau tau mcm kes rita tu,semua org nk komen mcm bagus..

  7. Pa ku duli says:

    Anak awk nak adik yerr…hahaha..anak nak adik ker awak yg dh gatal biji kelentit..hahaha…x payah cover line lah erra…poyo je lebih…

    1. Ulaq Sawa Batik says:

      Pak Ku Duli ni memang juru gentel kelentit2 yang gatal ke ??

    2. Punkoq hitam says:

      Biar diA LA nk kawen lg ke atau cari psgn hidup baru. Dia cantik lg, ko dh ngape

    3. harlem shake says:

      ntahnye diaorg ni. Bukannya era ckap anak dia minta adik maksudnya dia kena kwin baru n dpatkan adik. Dia juz ckap pmintaan anak dia je sebab keseorangan kwan2 lain ada adik bukannya era gtal nk ada anak lagi. Sbuk je ckap biji gatal r pe r ko 2 kot yg gtal dok jolok ngn timun(btine) xpun msuk btang dlam btol/cincin(jantan konek kecik r 2 boleh msuk). lain kali fahami dlu bukan main BANG je. Lgipun era tau r umur dia skang nk mgandung lagi risiko pda dia tnggi lain r klau cam che ta apa dah.

  8. Erra fazura yg anak aleesya sangat cantik jaga berhati-hati itu..

  9. Saya tak ada tanya agak sapa ckp kelentit gatal x ke..erra fazura muka sama si anak aleesya muka hebat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *