Oleh RotiKaya Staff pada
10 June 2013, 8:06AM

Bukan alang alang kecohnya dunia hiburan semalam apabila laporan timbul mengatakan Diana Danielle sudah semalat melahirkan seorang bayi lelaki di Sydney, Australia hujung Mei lalu.

Khabar tersebut di’hangatkan lagi dengan tindakan Farid Kamil memuat naik gambar di Instagram yang menunjukkan dirinya mencium seorang bayi dengan keterangan “welcome to the world my boy #baby”

Apa kau ingat semua ini satu permainan? Heh.

Farid Kamil tidak menjawab panggilan dari media sehingga hari ini dan orang terdekat dengan pasangan ini telah tampil memberikan kenyataan mereka tentang isu Diana Danielle bersalin ini.

Adik Farid Kamil, Fadzil Zahari yang di’hubungi Berita Harian nafikan bayi yang didukung abangnya dalam gambar Instagram itu adalah anak kandung Farid Kamil dan Diana Danielle seperti di’dakwa ramai.

“Itu bukan anak Farid, tetapi anak saudara kami. Dakwaan yang mengatakan Diana sudah bersalin itu tidak benar kerana masih belum masanya lagi untuk melahirkan anak,” tambah Fadzil Zahari.

Dalam laporan Berita Harian yang sama, David Teo juga mengesahkan yang bayi dalam gambar tersebut bukan anak Farid Kamil & beliau baru sahaja melawat pelakon itu di kediamannya tiga hari yang lalu.


Komen & Lain-lain

Ada komen? Tinggalkan di'sini ...