Adi Putrai Fail Cerai Terhadap Isteri Pertama?


Oleh RTKY Staff pada
19 March 2017, 10:03AM

Jika pada tahun 2012 Adi Putra pernah memfailkan penceraian terhadap isteri pertamanya, Aida Yusof (namun ditarik balik), menurut sumber mStar Online, Adi sekali lagi memfailkan penceraiannya itu pada 3 Mac lalu.

BACA: “Adi Putra Nikahi Saya Bukan Sebab Zuriat”

Menurut laporan portal berita tersebur, pendaftaran penceraian tersebut dilakukan di Mahkamah Rendah Syariah, Kuala Lumpur. Sementara itu usaha untuk mendapatkan kenyataan Adi berhubung perkara tersebut juga gagal kerana kini dia sedang sibuk menguruskan jemaah umrah di Mekah.



Adi dan Aida telah mendirikan rumah tangga tahun 2006 dan mereka tidak dikurniakan cahaya mata. Nama Adi sekali lagi menjadi perhatian apabila gambar perkahwinan rahsianya tersebar pada tahun lalu.

Apa pun yang dilalui Adi Putra ketika ini, pastinya empunya diri mempunyai jawapan yang tersendiri dalam mengharungi dugaan demi dugaan dalam berumahtangga. (rtky/s)




Komen & Lain-lain
45 komen untuk “Adi Putrai Fail Cerai Terhadap Isteri Pertama?
  1. kak nam says:

    kalau aku jadi aida.. belah je lah. buat sakit hati buatpe.

    1. mekanik says:

      zaman dulu, kalau kereta ada masaalah, hantar pomen. perbaiki…
      zaman skrg, ada slack sikit je…ganti baru…

          1. lalanina says:

            make up your bloody mind.

        1. bangla stesen pam munyak says:

          adi putrai….jgn sampai bercarai.

      1. Mariam says:

        tak dapat anak apa susah..ambil je anak angkat. mungkin reseki akan lebih betambah.
        tak dapat kepuasan dunia, saham akhir ko dah tentu terjamin.

        1. epol says:

          dah ada anak angkt..ank perempuan.

    1. Lopah says:

      boycott dia please…

  2. GIGI KAPAK says:

    KEMBAR ZAIBO TEPUK TANGANNNNN….
    AKAN DATANG PUN NANTI KENA CERAI JUGAK..

    DAH LAH AIDA.. TAK PAYAH KO ASYIK TERSENGIH2 MCM KERANG BUSUK….. NAK BELA LAKI BAGAI… LAKI KALO BTOL TAKPE..

    LAST2 KENA CERAI JUGAAAAAKKKK..

    ADI…. KO NI BUAT MALUUUU AJE LAHHHH…

    1. lulu says:

      x baik panggil dia zaibo. ko tu cantik sgt ke dik?

      1. GIGI KAPAK says:

        KALO KEMBAR ZAIBO NAMPAK PASTI TERGUGAT… TAPI SORRY TAK MINAT ADI….
        KING COCO PUN TAK MINAT!
        NGEH NGEH NGEH…

        1. dd says:

          GG kapak. Ko ni sma ada lesbian atau gay

          1. GIGI KAPAK says:

            DUA DUA PUN BOLEH…. SUKA HATI LAH NAK TUDUH,TEKA APER… GIGI KAPAK TAK KISAH…
            NGEH NGEH NGEH…

            SPREAD THE LOVE…..

  3. Pelik FM says:

    ADI PUTRAI? PUTRAI? LOL

    1. GIGI KAPAK says:

      ADMIN TERSEXCITED MENAIP SAMPAI JARI ADMIN TERKEHEL… TERTAIP… PUTRAI.. NASIB BAIK TAK TAIP PEROT ADI TERBURAI! HAGAKAHAHAAKAHAGAGGAA

  4. kutu says:

    apa ditunggu lagi….lepaskn je lh kak oiiii. jantan x guna..alasan pasang cawangan lagi sbb xde anak. besok ko beranak, bukn dia yg nk cuci berak, tukar lampin pelbagai kak oiiiii. alasan…

  5. Jemah says:

    Typical jantan puyo..bloody fool. Boikottt.

  6. polis ejaan says:

    adi putrai pun boleh lah admin…..

  7. salina isa says:

    X baik jadi batu api.Adat berumtangga ni mesti perlu kesabaran yg tinggi.Sapa sapa pun x lps dari ujian Allah S.W.T.Kesulitan mcm mn pun mesti ada jalan keluar.Minta taufik hidayah pada Allah S.W.T.Sy doakan muga kekal abadi sampai kejannah.Amin.

  8. Kak yah says:

    Siapa kita nak buat andaian.. Jodoh pertemuan ajal maut semuanya kerja Allah..kita pon blm tentu mcm mana lg..

  9. anakkampung says:

    Jangan serah semuanya ,ia bagi lengkap dengan akal dan fikiran kita harus guna dengan betul ,,

  10. Jane Fonda says:

    Mohon ditinggalkan terus AdiPutrai dari liputan berita. Dia mental. Cakap tinggalkan industri tapi ambil watak drama. Kat IG announce dah masuk bulan Rejab walhal Rejab 29 Mac. Hidup dia penuh drama. Tak cukup cover jahat sendiri guna nama Allah, nama mak dia, nama bini pertama, nama bini orang etc. Terlalu banyak masalah dengan dia. Berlakon tak ke mana. Bisnes tak ke mana. Baliklah Singapura AdiPutrai. Aida terlalu banyak berahsia demi menjaga maruah kamu yang memang tak pernah elok pun. Kamu beruntung sebab Aida memang bodoh. Tapi kamu pun bodoh juga. Kamu tak mampu dan tak layak bergelar suami. Apatah lagi bergelar bapa. #muntahhijau #tanpaprejudis

  11. ? says:

    dah elok nama Adi Putra admin pi ubah jadi Adi Putrai ni msti kes type pstu upload tak re-check XD

  12. Tepuk dada tanya selera says:

    Teruk sgt lelaki bernama Adi Putra ni. Bini buat mcm sampah. Mula2 dulu buat hal nak ceraikan dia pstu tarik balik, pastu tahun lepas kantoi kahwin kali kedua, pastu tahun ni failkan lagi nak ceraikan Aida sekali lagi. Kalau lah aku jadi Aida blah je mase kantoi Adi kahwin dua tahun lalu. Ingat bini ni utk buat main2 ke? Pergi umrah dua 3 kali tapi perangai mcm haram. Get well soon la Adi. What u give is what u get back. Semoga dibukakan mata, Aida yg sanggup korbankan byk perkara utk kau, tp kau senang2 je mempermainkan dia. Mcm haram la kau Adi

  13. pondan jual nasi lemak vogue says:

    adi putrai….apa lah ko ni bang. cuba duduk diam2. hari tu kes tunjuk anu kt pompuan. lepas tu kawin lagi. lepas kawin nk cerai yg pertama pulak. eee…serabut.

  14. next? says:

    x habis2 mamat boyan singapore ni….

  15. olokolok says:

    malang sungguh sape yg jadi bini dia ni..adoyaiiiilaaa

  16. GIGI KAPAK says:

    AKU TENGOK AIR.MUKA SI ADI PUTA MACAM PSIKO MENTAL… SPLIT PERSONALITY.. MULUT HATI TAK SEIRING GITUUUU

  17. peminat biasa says:

    Berambos lg baik dr dok tgok muka laki yg hr2 menyakitkn hati…

  18. lily says:

    aida move on sementara masih muda.

  19. Bini pertama juga yg jadi mangsa..walaupun yg kedua lebih x cantik?

  20. Nalakaruppan says:

    Wow.. sensasi betul gosip ni. Cube la cari sumber lain yg lebih bermanfaat ke.
    Ni pasal artis dah mgalami era kejatuhn ngan bini..bermasaalh!

  21. Seyes…aku mmg xminat mamat ni…ntah la nape…dia brlakon pn aku xminat nk tngk…aida lebih bnyak memendam rasa agaknya…dpt somi pn tah hapa2….bini ke2 pn …hmmm…maaf la ckp dik….aku rsa aida lgi baguss ……

  22. PengakuanKu says:

    AKU MELUAT JANTAN2 ARAB DATANG KL MALAYSIA JUBAH MELAYANG MASUK DISCO MINUM ARAK. JALAN DGN BINI PAKAI SELUAR NAMPAK LUTU BINI KO SURUH BERKELUMBUNG MCM POCONG….
    YG MUDA2 PETANG2 PERGI JUMPA CHINA DOLL SEJAM URUT HAPPY ENDING. PANCUT PUAS AIR GATAL…YG KO NK IKUT ARAB HUH????

    1. GIGI KAPAK says:

      RAMAI YG INGAT BERPAKAIN ARAB TU DAH MUSLIMAH, WARAK LAH SANGAT… PADAHAL WARAK SESEORANG ITU ADALAH AHLAK DAN AMALAN SESEORANG BUKAN TERLETAK SEMATA2 PADA PAKAIAN MCM SI ARAB2 TU..

  23. Reen says:

    Laki apa mcm ni…dah menduakan bini..dah tu menceraikan dia lagi..

  24. ju says:

    hmm.. dah malas layan berleter dia lah tu

  25. ben says:

    Allah belom bgi anak sebab dia tau kita belum bersedia nak jadi ibu & ayah pda anak tsebut bukannya slah 1 mandul atau apa2. Semua pnyakit ada ubat. Pakcik aku kwin dh lebih 15thun xde anak last2 amik anak angkat dh besar sek rendah pun budak 2. Pkcik isteri aku pula kwin 8thun baru dpt anak skang dh 2org anak dia. Isteri pertama xsama ngn isteri kdua sebab cinta hati pertama yg kekal selamanya kcuali slah sorg buat hal. Aku pun EX GF aku nk dkt aku wlpaun tau aku dh kwin n ada anak tpi aku buat 1 kputusan yg bijak dngan memlilh isteri aku n anak aku seba aku xrasa klau kwin lain akan buat aku lebih bhgia sebab isteri & anak aku punca semangat,kkuatan n ksenangan aku miliki skrang. Biar ssah dhulu akan senag kmudian.

  26. samdol says:

    Amik anak angkat xnk malu segan n bermacam2 tpi kwin ngn janda ada anak dpt anak tiri xpe pula? Sama je anak angkat ngn anak tiri ni. Bodo

  27. I like Adi. I’m from Bangladesh. I’m at Malaysia untill 2 years. I’m A student of BAC college. But Everybody Call me Adi puttra. And everybody saying I’m look like Adi puttra.
    I will really happy if I really meet with him. Tq.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *